Pánske boxerky ako umelecké plátno

Kategórie
 
 
 
 

Pánske boxerky ako umelecké plátno

Čo má spoločné umenie so spodným prádlom?

Spodné prádlo už nie je len o bielej a čiernej. Holandská značka MUCHACHOMALO ho svojími dizajnami povýšila na umenie, v ktorom je ukrytý divoký charakter mužov. No nie nevyhnutne musí byť komfort na úkor módy, preto aj tu, sa snúbi oboje v každých boxerkách spoločne. To oceňuje každý mladý a dobrodružný Muchachomalista, ktorý si ide za snami svojho života. Ten našťastie nemá žiadny návod, lebo keby musíš žiť podľa pravidiel neužil by si si žiadnu zábavu.

Máš aj ty charakter Muchachomalistu?

Ak áno, si autentický, tvoj vnútorný rebel balansuje na hranici neposlušnosti a hravosti. Si sebavedomý, dôveruješ si, sústredíš sa na svoje ciele a nebojíš sa riskovať. Bio-líder, ktorého nápady a nadšenie rezonujú ostatným. Tvrdo pracuješ a počas dobrodružných víkendov relaxuješ. Málokedy si sám, priatelia oceňujú tvoju odvahu a poctivosť. Pre ženy si nesmierne priťažlivý a očarujúci. Staráš sa o seba, si sebaistý, nezávislý a trochu tajomný. Inšpiruješ a prekvapuješ ale stále máš v sebe toho malého “zlého chlapca”.



Umenie nie je statické, obleč si ho!

Potlače boxeriek Muchachomalo sú všetky ručne maľované umelcami, ktorí robia umenie nositeľné pre každého. Nie sú to však len náhodné grafické dizajny. Každá kolekcia je inšpirovaná témou či príbehom z reálneho života, niečim čo sa deje vo svete alebo len o kráse doby a miesta. Každá kolekcia má svoj odkaz. Akonáhle sa vyberie téma, dizajnový tým začíne snívať o kolekcii pričom sa príbeh preloží do “umeleckého” spodného prádla.



Ako sa to začalo?

Ako mladá predajkyňa spodného prádla, Shirley Schoonebeek vlastnila niekoľko obchodov v centre Amsterdamu a jeden na amsterdamskom letisku. Po niekoľkých rokoch hľadala značku s príbehom, ktorý by o niečom hovoril, o niečom premýšľal - niečo čo by sa vymykalo obyčajnosti. Keď ju nemohla nájsť nebojácne sa rozhodla vytvoriť si vlastnú značku. Nie takú čo by nasledovala trendy ale vymyslela jedinečné potlače, v spolupráci so skutočnými umelcami aby vytvorila značku, ktorá by oslovila mužov, v ktorých sa úkrýva “zlý chlapec”. Táto spolupráca vyvrcholila v pozoruhodnej značke ako ju poznáme dnes. Muchachomalo rastie a inovuje sa v oblasti materiálov naprieč svojou kolekciou, ktorá sa čoraz viac rozširuje  v dizajnoch a farbách.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia